6.09.2013

mathilde

Mam swoje ulubione obrazy, szkice, rzeźby, zdjęcia... przeróżnych artystów znanych i tych którzy kiedyś może staną się rozpoznawalni. 
Absolutnie nie jestem żadnym znawcą w tym temacie - to jedynie zwykła
miłość do konkretnych dzieł.
Jednym z nich jest rysunek kobiety zrobiony przez Karla Hofera. 
Nie znam tytułu niestety. 
Przypuszczam, że rysunek przedstawia jego żonę Matyldę, pianistkę, 
która zginęła w Oświęcimiu w 1942 roku.

Chciałam aby jej spojrzenie było zawsze blisko mnie...

Będzie więc ukrywać moje małe pomysły: szkice projektów, myśli...



P.S.
Mathilde Thilde Hofer (Scheinberger)
Karl Hofer biography
Karl Hofer artwork
Karl Hofer artworks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...